به نام خداوند مهر آفرین
سال 14094 اهورایی، 7037 میترایی، 3753 زرتشتی، 2573 کوروشی (شاهنشاهی) و 1394 خورشیدی

به نام خدا

 

 سه آمریکایی و سه ایرانی

 

 این داستان طنز زیبا که نشان از کمال هوشمندی و ابتکار و خلاقیت و نبوغ هم میهنان ایرانی بخصوص در مورد استفاده از وسایل حمل و نقل همگانی دارد، را دوست گرامی بهزاد حیدری برای من ای میل کرده بود. این داستان توسط شهرزاد سامانی ترجمه شده است.

 سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک همایش می رفتند. در ایستگاه قطار سه آمریکایی هر کدام یک بلیط خریدند، اما در کمال شگفتی دیدند که ایرانی ها سه نفرشان یک بلیط خریده اند. یکی از آمریکایی ها گفت: چطور است که شما سه نفری با یک بلیط مسافرت می کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهیم.

 همه سوار قطار شدند. آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند توی یک دستشویی و در را روی خودشان قفل کردند. سپس، مامور کنترل قطار آمد و بلیط ها را کنترل کرد. سپس، در دستشویی را زد و گفت: بلیط، لطفا! سپس، در دستشویی باز شد و از لای در یک بلیط آمد بیرون، مامور قطار آن بلیط را نگاه کرد و به راهش ادامه داد. آمریکایی ها که این را دیدند، به این نتیجه رسیدند که چقدر ابتکار هوشمندانه ای بوده است.

 پس از کنفرانس آمریکایی ها تصمیم گرفتند در بازگشت همان کار ایرانی ها را انجام دهند تا از این طریق مقداری پول هم برای خودشان پس انداز کنند. وقتی به ایستگاه رسیدند، سه نفر آمریکایی یک بلیط خریدند، اما در کمال شگفتی دیدند که آن سه ایرانی هیچ بلیطی نخریدند. یکی از آمریکایی ها پرسید: چطور می خواهید بدون بلیط سفر کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهم.

 سه آمریکایی و سه ایرانی سوار قطار شدند، سه آمریکایی رفتند توی یک دستشویی و سه ایرانی هم رفتند توی دستشویی بغلی آمریکایی ها و قطار حرکت کرد. چند لحظه پس از حرکت قطار یکی از ایرانی ها از دستشویی بیرون آمد و رفت جلوی دستشویی آمریکایی ها و گفت: بلیط، لطفا!





ارسال توسط سورنا

 

زرد

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
زرد رنگ نور خورشید است. دوستداران این رنگ قدرت روشن کردن زندگی نزدیکان و عزیزانشان را دارند. با روحیه مثبت اندیش و دوستانه‌ای که دارند واقعاً می‌توانند زندگی را زیبا کنند. آن‌ها به طور مطلق عاشق یافتن دوست‌های جدید هستند. آن‌ها برای مصاحبت افراد فوق‌العاده‌ای هستند چرا که هیچ وقت از روشنی بخشیدن باز نمی‌ایستند. همچنین دوستان وفادار با درک بسیار بالا هستند. خلاقیت و ابتکار دیگر خصوصیت آن‌ها است.



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:آبی,قرمز,زرد,نارنجی,سبز,سفید,سپید,مشکی,سیاه,بنفش,,
ارسال توسط سورنا

به نام خدا

 

خودروی شما کدام است؟!





تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392برچسب:سایپا,ایرانخودرو,ایران خودرو,,
ارسال توسط سورنا

 

به نام خدا

 

ذوق مرگ

علت : رفاه بیش از حد پس از گرانیهای اخیر


زخم بستر

علت : کندی اینترنت برای دانلود مجموعه آثار افتخاری

.

 پارگی روده

علت: خندیدن بیش از حد هنگام تماشای بیست و سی

.

سکته مغزی

علت : محاسبه قیمت ارز بر اساس نظر رییس جمهور (۱۲۲۶تومان) و قیمت آزاد آن

.

تومور مغزی

علت : تلاش برای درک جدول آمارتورم مورد نظر بانک مرکزی

.

مننژیت مزمن

علت : تلاش برای گرفتن یارانه دی ماه از عابر بانک پیش از واریز

.

دق مرگ

علت :  غصه حاصل از دیدن فقر و جنایت و بیکاری در اروپا

 





ارسال توسط سورنا


بنام خدا


دقت کردید کلاً چه مملکت جالبی داریم؟هر چیزی که به یه زمانی جوک بوده بعدها به حقیقت می پیونده.مثلاً همین یکی دو ماه پیش بود که به شوخی به هم می گفتیم دلار قراره بشه سه هزار تومان.به میمنت و مبارکی و به حول و قوه مسئولین! همین امروز فرداست که دلار بشه سه هزار تومن.

ماشالله هزار ماشالله همینجور لحظه ای و ثانیه به ثانیه قیمت عوض میشه...خود ما چند روز پیش رفتیم دلار بخریم به فروشنده گفتیم قمیت دلار الان چنده؟فروشنده محترم هم گفت الان ؟یا الان؟!؟!

یا همین هفته پیش به شوخی به هم می گفتیم باید دو سه روز نریم تو گوگل تا این گوگلیا آدم شن و اون فیلمه رو حذف کنند.والا خودمونم فکرنمی کردیم که مسئولین اینقدر جدی بگیرن.

به قول معروف جوک واسه شما جوکه واسه ما خاطره ست!

 

 

ما تصمیم گرفتم آستین بالا بزنم و به کمر همت گره اش بزنم و یه سری راهکار ارائه بدم که قیمت دلار پایین بیاد.همه راهکارها قبلاً تست شده و جواب هم داده :

 

 

 

 

1-از مسئولین ذیربط و بی ربط خواهش می کنیم دیگه هیچ گونه تلاشی در جهت پایین آوردن قیمت دلار انجام ندهند.هر کاری تا الان کردید بسه.این جوری قیمت دلار پایین نمیاد اما حداقل بالا هم نمیره!

 2- تجربه نشون داده هر وقت رادیو و تلویزیون اینا چیزی رو از مردم بخواد ، مردم بر عکسش عمل می کنند.به همین دلیل توصیه میشه تلویزیون 24 ساعته مردم رو تشویق به خرید دلار کنه.به جان خودم دیگه هیچ کس نمیخره!

 3-مسئولین قیمت چیزهای دیگه رو حسابی بالا ببرند تا دیگه پولی دست مردم نمونه که برن دلار بخرن. البته خوشبختانه این کار الان داره به نحو احسن انجام میشه!

 4-از اونجایی که امریکای بی تربیت ما رو تحریم کرد و قیمت دلار یهو بالا رفت پس ما هم بیایم اون کثافتا رو تحریم کنیم تا قیمت بیاد پایین.تازه ما یه سری کشور های دوست و برادر قدرتمند مثل کومور و سوازیلند و بروبچ قبیله گوتا گوتا و اینا داریم که میتونن کمکمون کنند.درضمن طبق خبر واحد مرکزی همین امروز فرداست که امریکا و اروپا نابود شن .کافیه ما تحرمیشون بکنیم تا کمرشون بشکنه!

 5-ملت ما به مرگ و زندگی اهمیت زیادی میده.مثلاً طرف حاضره ساعت 3 نصفه شب  از خواب پاشه و بره اون سر شهر و اونجا هم دو ساعت وسط میدون سرپا وایسه تا واسه تماشای مراسم اعدام یه جای خوب گیرش بیاد.خوب مسئولین هم این برنامه ها رو بیشتر کنن تا ملت سرگرم شن و دیگه نرن دلار بخرند.

 6-از استراتژی مرغی استفاده شود.یعنی اینکه یه دفعه قیمت دلار رو 4 برابر کنند . بعد که مردم صداشون دراومد بگن خوب باشه تلاش می کنیم که کم بشه.بعد هم کلی سر مردم منت بزارن  قیمت رو برسونن به ده هزار تومن.همه سر و صدا ها می خوابه و کسی هم دیگه اعتراضی نمیکنه که بابا ده هزار تومن هم زیاده.

7-یه راه دیگه هم هست و اون اینکه مسئولین به همین شیوه ادامه بدن و قیمت دلار به مرور بالا بره فقط مسئولین عزیز لطف کنن و به جاش از اعتقادشون نسبت به عمه بکاهند!!!






تاريخ : دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:دلار,dolar,ارز,$,گوتا,کومور,سوازیلند,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

Description: https://lh4.googleusercontent.com/-zeZUGEJ-sPs/T9QLRIozCEI/AAAAAAAAD8s/EGByVSwl9Yw/w497-h373/tumblr_m4ng3b75Bb1r3gb3zo1_400.gif





تاريخ : یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:تاکسی,taxi,,
ارسال توسط سورنا
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 





ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:چاقاله,چاقال,خط خطی,آفتابه,سوسک,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:ایران خودرو,سمند,سمند معمولی,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net





تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:اداری,کارمند,وابسته,ناکس,بی کس,باکس,خاکستر,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

cid:1.4281524716@web113514.mail.gq1.yahoo.com





تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391برچسب:پسرخاله,کیک,مسموم,کیک مسموم,سرم,,
ارسال توسط سورنا

تـرول های مـاندگار

 

دقت کردین فقط یک اصفهانی میتواند یک جمله با 20 فعل بسازد:
داشتم می رفتم برم دیدم گرفت نشست گفتم بذار بپرسم بیبینم میاد نیمیاد دیدم میگد نیمیخوام بیام بذار برم بیگیرم بخوابم



ادامه مطلب...

ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

www.patoghkade.com | عاقبت جدا سازی جنسی در دانشگاه‌+عكس فوق العاده





تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:تفکیک,تفکیک جنسی,تفکیک جنسیتی,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

عکس گلشیفته فراهانی

عکس گلشیفته فراهانی





ارسال توسط سورنا

 Desktop Wallpaper · Gallery · Nature
Coastal Holiday, Sand Beach



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391برچسب:سواحل بهشت,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.ir





تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:امتحان,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

مـرد شمـا در کـدام دستـه قـرار می گیـرد؟

 

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

مرد دوست داشتنی، کودک، دلقک
این دسته شما را می خندانند و گوله نمکند، نمی خواهند به شما تسلط داشته باشند و خودشان را بالاتر از شما نمی بینند، هیچ حمایتی هم نمی کنند حتی ممکن است مجبور شوید خرجشان را هم بدهید، اما این کار را با اشتیاق خواهید کرد چون این مردها دوست داشتنی هستند. نگهداری از این مردها مثل داشتن یک توله سگ پشمالو است که در برابر دزد از شما دفاع نمی کند، اما اگر توپ را پرت کنید با شما بازی می کند. این مرد برای زن های ضعیف و آویزان اصلا مورد مناسبی نیست.

مرد زندگی، آقا، پدر، حامی، معلم
این گونۀ رو به انقراض از مردها! مثل آینه دق می مانند. همیشه برای اصلاح کردن اشتباهات شما آماده اند. دانای کل هستند، شما را هم زیاد داخل آدم به حساب نمی آورند. به شدت حوصله سر بر ولی قابل اطمینان هستند، داشتن آنها مثل داشتن سگ های اسکیمویی است که در سرما و برف بار را می کشند. اگر خیلی می خواهید ازدواج کنید و همه بارتان را روی دوش کسی بیندازید این مردها مورد مناسبی هستند.

مرد عاشق، زخم خورده، پریشان
خسته و ضعیف اند و دل شکسته. رنگشان پریده و چشم ها از حدقه بیرون آمده و انگار که هر لحظه ریق رحمت را دارند سر می کشند. به شدت احساساتی، می توانند ساعت ها توی چشم شما نگاه کنند و دوستت دارم بگویند، آن قدر که استفراغتان بگیرد و بخواهید یک تیپا نصیبشان کنید. این مردها اصولا به هیچ دردی نمی خورند اما می توانند برایتان یک دفترچه شعر بگویند. داشتن اینها مثل داشتن یک سگ بیمار و رو به موت حس انسان دوستی شما را ارضا می کند.

مرد فرهیخته، لاغر، عینکی
بسیار ظریف و دانشمند است، می توان با او در مورد دکارت و رنه مگریت ساعت ها صحبت کرد. به جز گیجی فلسفی مشکل خاصی ندارد. البته گیجی فلسفی اش همان قدر که شما را مجذوب می کند در نهایت هم ممکن است شما را از زندگی اون حذف کند. چون این مرد نمی داند دنبال چه چیزی می گردد و بین اسپینوزا و میشل فوکو و عمه بلقیس نوسان می کند. او خوب حرف می زند. داشتن این مرد مثل داشتن سگی است که آواز می خواند ولی در آخر فرار می کند.

مرد وحشی، نر، س*ک/س*ی، راننده کامیون
این مردها فقط یک موجود نر هستند. کلا نه اهل شعر و شاعری هستند و نه علم و دانش سرشان می شود اما عضلات خوبی دارند. مغزشان تعطیل است ولی تستسترون خونشان فرمان را در دست دارد. توی رختخواب محشر کبری هستند. اگر کسی به شما نگاه چپ کند چانه اش را پائین می آورند. البته هر زمان تشخیص بدهند این کار را با خود شما هم می کنند! داشتن آنها مثل داشتن یک سگ ژرمن شپرد خوب و درنده می ماند.

مرد اسطوره ای، مرد رویاها، مرد کامل
تمامی مشخصه های مردهای بالا را بطور همزمان دارد. گاهی دلقک است و گاهی فرهیخته، پایش بیفتد شعر هم می گوید. شب توی گوشتان زمزمه می کند و روز نمی گذارد آب توی دلتان تکان بخورد. بر خلاف دیگر مردها او هیچ کم و کسری در هیچ زمینه ای ندارد. این مرد، مردی است که وقتی می بینید بلافاصله مرد آرزوهای شماست. تنها مشکل این است که او همۀ این نقشه ها را چیده که شما را خر کند و در نهایت هم می گذارد می رود، یا زن و بچه دارد و یا اساسا وجود خارجی ندارد و شما خواب دیده اید. آهان . . . در مورد سگ . . . این مرد هیچ شباهتی به هیچ گونه ای از سگ ندارد. اما شما معمولا در آخر مثل سگ از آشنایی با این دسته مردها پشیمان می شوید!!





تاريخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:رنه,رنه دکارت,دکارت,مرد عینکی,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا





تاريخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:بدحجاب,بدخجابی,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

 دوطرف لکسوزه زده: عاقبت فرار از مدرسه... ؟




 رضا شاه به زور میخواست چادر رو از سر زن ها برداره هیشکی زیر بار نمیرفت ..! 
 حالا میخوان به زور چادر سر زن ها بکنن بازم کسی زیر بار نمیره ..!
 یعنی لجباز تر از ایرانی ها تو کهکشان پیدا نمیشه
.................................................. .................................................. .............................................

 مژده ای دل مسیحا نفسی میاید
  شوهر خوب مگر گیر کسی میاید
 (خواهر حافظ)
.................................................. .................................................. ............................................

 افغانیه میره خونیه زنه دزدی زنه میترسه میگه بیا این طلاها اینم پول افغانیه میگه خودتو به اون راه نزن نون خشکا کجان؟
.................................................. .................................................. ......................................... آقا به خدا ایشون خواهر من هستند ...
  - من پلیس راهنماییم، کمیته نیستم که ، اگه ایشون مادرتون هم باشن، بازم دلیل نمیشه دو نفری باهم پشت فرمون بشینین..!

.................................................. .................................................. ......................................... - آقای داماد چه کاره هستن?
  . توی شرکت پاکسان کار میکنن
 - اونجا کارشون چیه دقیقا
 . به سلامت خانواده می اندیشن!

.................................................. .................................................. .........................................

 یکی زنگ زده منم اصلا حوصلشو نداشتم.
 شروع کردم نصفه نصفه حرف زدن یعنی مثلا انتن ندارمو قطع میشه و از این حرفا..
 میگه صدات قطع و وصل میشه ولی صدای ضبط ماشینت واضح میاد.

.................................................. .................................................. ............................................

 حساب جاری

 متصدی بانک : خانم بریزم به حساب جاری تون ؟!!
 زن : وا نه!! خدا مرگم بده! الهی جاریم بمیره! بریز به حساب خودم...!

.................................................. .................................................. ...........................................
 يارو داشته تو جاده میرفته یهو ماشینش منحرف میشه میره تو خاکی. میگه: یا حضرت عباس ماشینمو دادم دست تو! حضرت عباس میگه: غلط کردی، چرا تو آسفالت نمیدادی دستم!

.................................................. .................................................. .............................................



 ديروز رفتم بقالی...
 يه بسته هوا خريدم...
 كارخونه ی نامردِ از خدا بی خبر ، چند تا تيكه چيپس هم انداخته بود توش....!!!


.................................................. .................................................. ..............................................

 دقت کردین فقط یه ایرانی میتونه پس از چند روز کنگر خوردن و لنگر انداختن و استراحت وقتی پاش میرسه خونه خودش بگه آخیش هیچ جا خونه خود آدم نمیشه!!!

.................................................. .................................................. .............................................

 ترس پسرها از ازدواج دل بستن به یه دختر نیست، دل بریدن از بقیه دخترهاست!

.................................................. .................................................. ............................................

  یارو با کامیون اومده تو محوطه بیمارستان بوق میزنه، حراست با بلندگو داد میزنه آقا اینجا بوق نزن! یارو دوتا بوق دیگه میزنه یعنی باشه!! بعد نیم ساعت برمیگرده میخواد بره بیرون، دوتا بوق واسه حراستیه میزنه!! حراستیه با بلندگو میگه نوکرم
.................................................. .................................................. ............................................

 یک دهم پولی رو که واسه جشن‌های آزادی خرمشهر خرج میکنن، واسه آبادی خود خرمشهر خرج کرده بودن، الان خرمشهر لاس وگاس شده بود

.................................................. .................................................. ............................................

 چند ثانیه، گوشه تصویر، از لای آرنج بازیکنای بارسلونا تصویر روبوسی با یه خانومه از دست سانسورچی صداسیما در رفته، همه دیدن! با این دقّت اگه با چشم غیرمسلّح به آسمون نگا میکردیم، تا حالا ده بیست تا کهکشان جدید کشف و رصد کرده بودیم!!




تاريخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:رصد,کهکشان,چشم غیرمسلح,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا



 

ما بچه بودیم یه بازی بود به نام :

 

 
 

 

«همه ساکت بودند ناگهان خری گفت» …

 

  

 

 

صد برابر پلی استیشن ۳ لذت داشت !

 

 

 
 
تا حالا دقت کردین چقدر حرص آوره که سر غذا

 

 
 
دقیقا اون چیزی رو بر میدارن که تو کلی تو ذهنت واسش نقشه کشیده بودی

 

 
 

 

امروز رفتم از دستگاه خودپرداز پول بگیرم مبلغ رو زدم ۵۰۰۰۰ تومان .

 

 

 

 

یه ده هزار تومنی داد! سه تا پنج هزار تومنی داد!

 

 

 

 

پنج تا دو هزار تومن داد! پونزده تا هزاری!

 

    

 

یه لحظه دلم واسه دستگاه سوخت،نزدیک بود پولو برگردونم تو دستگاه!

 

  


 

طفلی خودشو کشت ۵۰ تومن منو جور کرد!

 

 
 

 

نقاش نیستم ، ولی دلم برایت پر می کشد !

 

 

 

 

یه ضرب المثل چینی است میگه : تا ایران هست بازیافت چرا؟!؟

 

 

 

دقت کردین !؟

 
احتمال اینکه جهتی که یو اس بی رو تو بار اول وصل میکنی درست باشه یک در میلیونه !

 

 
 

 

ممکن است شاهزاده ام را پیدا کنم اما پدرم همیشه پادشاه من خواهد ماند!

 

 
 

 

بعضیا تو زندگیت نقش دیوارو بازی میکنن

 
نه دوست داری خرابشون کنی ؛ نه میتونی بهشون تکیه بدی … !!!

 

 
 

 

بی دل و خسته در این شهرم و دلداری نیست

 

 

غم دل با که توان گفت که دلداری نیست

 
رو مداوای خود کن ای دل از جای دگر

 
کندر این شهر طبیب دل بیماری نیست . . .

 

  


 

وقتی‌ عمق یک ارتباط رو نمیتونی‌ تخمین بزنی

 
شیرجه زدن

 

 
 

 

اصلا کار عاقلانه‌ای نیست!

 

 

 

مرگ حقه !

 

 

 

تنها حقی هست که اگر نگیری هم بهت میدن !

 

 

 
به یک نفر مسلط به زبان آدمیزاد برای رفع پاره ای دلتنگیها نیازمندیم !

 

 

چشم هایم را به بیمارستان می برم.. نمی دانم چه مرگشان شده!

 

 

 

هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…!

 

 

 

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر.

 

 

 

شخصیت من چیزیه که من هستم،

 

 

اما برخورد من بستگی داره به اینکه ” تو ” کی باشی

 

 

 
زنی که سرو صدا داره یعنی دوستت داره

 

 


 

از زنی که ساکت شده بترس

 
یعنی پایان .

 

 

تو گذشته میگفتن پزشک محرمه..

 

 

 

کم کم عکاس و فیلم بردار هم محرم شدن

 
حالا هم که دى جى و گروه موسیقى محرم شدن

 

 

 

اینجور که من فهمیدم الان فقط داداشاى عروس و دوماد نامحرمن!

 

 

 

یکی از خاصیت‌های بهشت اینه که اونجا آدمای اطرافت

 
اون گوشه‌شون یه دکمه‌ی “Ask me later” دارن.

 

 

 

بعضیا برای اینکه

 
ظاهرشونو حفظ کنن
  

 

 

 

باطنشونو نابود میکنن….!!!

 

 
 

 

آنقدر بدم میاد ازاینایی که از سادگی و صداقت بچگیامون سواستفاده می کردن

 
و حرف می کشیدن ازمون!

 

 
 

 

اکنون که بزرگ شدم میفهمم چه مسائل فوق سری ای رو لو دادم  !!!

 

 

 

چه لحظه باشکوهی بود اون لحظه..!

 

 
 

 

وقتی معلم میبردمون پا تخته ازمون درس بپرسه وسطش زنگ می خورد..!

 

 
 

یکی از مزایای پسر بودن اینه که هرچقد دلت خواس میتونی گریه کنی


 





تاريخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:بازیافت,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا



فواید سربازی رفتن دخترها :

اگر دخترها هم برن سربازی چی میشه؟ ....

به نظر من که این کار توی مملکت ما نشدنیه  ... آخه جنبه و ظرفیت می‌خواد که این چیزها رو ما عمرا نداریم .... حالا فرض کن که بشه:

۱) قضیه فرار از سربازی به کل منتفی میشه و همه (پسرها) می خوان برن سربازی ... حتی اونهایی هم که قبلا رفتن می خوان دوباره برن!!

۲) غذای پادگان‌ها نسبت به گذشته خیلی بهتر میشه ( دخترها می خوان
هنرهاشون را نشون بدن)

۳) هیچ کس دیگه دنبال معافیت نمیره حتی کور کچل ها هم می خوان بیان سربازی!!!

۴) اضافه خدمت برداشته میشه ... کارایی که قبلا باعث اضافه خدمت می شده حالا باعث کاهش خدمت میشه

۵) ازدواج دانشجویی و لاو ترکوندن توی دانشگاه کم میشه و ازدواج در
پادگان و عشق من هم سنگر من مد میشه!

۶) فرهنگ عمومی پادگان افزایش پیدا می کنه .... دیگه سربازها فحش رکیک به
هم نمیدن از شوخی های شهرستانی(!!) هم خبری نیست(بخاطر حضور بانوان!)

۷) حمام و دست شویی های پادگان ها سرانجام روی بهداشت رو هم می بینن

۸) دیگه رژه ها در پادگان درست انجام میشه .... چون دخترها را میذارن صف اول

۹)خاموشی از ۹ شب به ۱۲.۵ - ۱ شب میرسه

) خدمت سربازی از ۲سال به ۶ ماه کاهش پیدا می کنه ... اگه خواستی
میتونی اصلا نری ... چون تا ۱۵ سال بعدش سرباز نمی خوان از بس داوطلب هست

۱۱) پس از ۶ ماه که از سربازی بر می گردی اندازه ۶ سال خاطره داری!!!





ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

دوست داشتنی ترین استاد :

.

.

.

.

 خدایی ببین چقدر نازه!!!





ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

زیباترین عکس سیاه و سفید جهان
 
http://s1.picofile.com/file/6513115690/c2c626f0f1e94f06912c.jpg
 




تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:زیباترین عکس جهان,زیباترین عکس سیاه وسفید جهان,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

عصرپادشاهان ، نخستین بازی آنلاین استراتژیک کاملاً ایرانی

عصرپادشاهان ، اولین بازی آنلاین استراتژیک کاملاً ایرانی



نخستین بازی فرا ملی(بین المللی) آنلاین کاملا ایرانی، پس از گذراندن دوره های تولید و تست، هم اکنون برای استفاده عموم در شبکه اینترنت قرار دارد.

کلیه مراحل تولید بازی استراتژیک آنلاین عصر پادشاهان شامل زیر ساخت ها، موتور بازی، لایه ارتباطی و لایه نمایشی با تکیه بر دانش متخصصان جوان ايراني در شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان در مدت 3 سال تولید شده است.

بازی عصر پادشاهان به دلیل تکنولوژی پیشرفته بکار رفته در تولید آن، مورد تحسین هیئت داوران نمایشگاه بین المللی بازی های اروپا GamesCOM2011 در بخش speaker corner قرار گرفت.

این بازی تا کنون در نمایشگاه های بازیهای اروپا واقع در شهر کلن آلمان و نمایشگاه بازی های آسیا در کشور امارت، معرفی شده است و در مدت کوتاهی توجه بسیار از منتشرکنندگان بزرگ بازی جهان را به خود جلب کرده است.

این بازی در ایران نیز موفق به کسب مجوزهای لازم از وزرات ارشاد و بنیاد ملی بازیهای رایانه ای شده است .

به دلیل ماهیت این بازی، بازیکنان از هر جا و از طریق هر نوع کامپیوتر، تبلت و یا
گوشی تلفن همراه، و بدون نياز به دانلود و نصب هيچ نرم افزاري، می توانند پا به دنيايي پر از اتفاقات جالب و هيجان انگيز عصر پادشاهان بگذارند و از بازی لذت ببرند.

عصرپادشاهان


خوشبختانه همانطور که انتظار می رفت این بازی در مدت کوتاهی که از معرفی اولیه اش در ایران می گذرد، با استقبال چشمگیری از سوی جوانان ایرانی مواجه شده است و در کمتر از 2 ماه آمار بازیکنان فعال آن به بیش از 20 هزار نفر رسیده است.

عصرپادشاهان


این بازی از سطح گرافیکی بسیار بالایی نسبت به رقبای خارجی خود برخوردار است و به دلیل داشتن سناریوی جدید، جذاب و بر پایه صلح جهانی، به راحتی توانسته جای خود را در بازار سنگین بازی های رایانه در ایران و اروپا باز نماید.

 این امر نه تنها از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری می نماید، بلکه با آغاز انتشار رسمی نسخه های انگلیسی، عربی، آلمانی و برزیلی، به حول خداوند این بازی برای کشور ارز آوری شایسته ای نیز خواهد داشت.

عصر پادشاهان را
اینجا ببینید و بازی کنید.

منبع: عصرایران





ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

دانشمندان کانادایی به این نتیجه رسیده اند که افزایش دی اکسید کربن در هوا، احتمال تولد نوزادان پسر را کاهش می دهد، یعنی در شهرهایی مثل تهران که با معضل آلودگی هوا دست به گریبانند، بخت دخترشدن جنین، نسبت به پسربودن آن بیشتر است.

دختر بدجنس: به درک! دیگی که برای من نمی جوشد می خوام سرسگ توش بجوشه! پسرهای نسل ما که رفتن شهید شدن و ما شوهر نکرده ، بیوه شدیم، بذار نسل های بعدی هم بی شوهر بمونن!

دختر خوش جنس!:چرا دولت برای آلودگی هوا یک فکر اساسی نمی کنه؟! سهمیه بندی بنزین که جواب نداد، تورابه خدا یک اقدام عاجلانه بکنین!ای بابا

دختر ترشیده خرافاتی: حاجی نمی شود یک دعا بنویسید که دی اکسید کربن را از چشم هوا بیندازد و محبت اکسیژن را به دلش بیندازد!؟

دختر ترشیده فرصت طلب: من که عیب و ایرادی نداشتم، خدا به زمین گرم بزند دی اکسید  کربن را!!

دختر  تحصیلکرده: هیچ نمی دونستم مشکل ما پایه و اساس علمی دارد! راستی سوراخ لایه ازن هم به آلودگی هوای کره زمین دامن می زنه ها... پس بین سوراخ لایه ازن با سوراخهای دیگر هم ارتباطی هست. ببینم... دانشمندان کانادایی دراین مورد تحقیق نکرده اند؟!

دختر امیدوار: مامان جان، من می گم حالا که بابا بازنشسته شده بریم توی یک شهرستان خوش آب و هوا زندگی کنیم تا شما بتوانید درست و حسابی استراحت کنید!؟چطوره!!

تبلیغات پیشنهادی برای هتل های شهرستان ها: اگر تصمیم گرفته اید بچه دار شوید، ماه عسل دوم خود را در هتل ما بگذرانید. "هتل اکسیژن" با تهویه فوق العاده و عاری از هرگونه ذرات co2 پسرشدن فرزند دلبند شمارا تضمین می کند!

هشدار جدی دولتمردان چینی به مردم آن کشور:ازآنجا که هرخانواده چینی اجازه داشتن تنها یک فرزند را دارد و بیشترشان مایلند که آن فرزند پسر باشد، ازمردم تقاضا مندیم تا اطلاع ثانوی از نفس کشیدن ( و وارد کردن دی اکسید کربن در حجم میلیاردی به هوا!) خودداری کنند!

آگهی خیریه: بنگاه ازدواج" ترش و شیرین"(تبدیل ترشی به شیرینی) از محل کمک های شما و با احداث کارخانه های تولید گاز اکسیژن، به نجات نسل های آینده از معضل ترشیدگی می شتابد!ابشتاب دیگه واستادی که بالام جان

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا:با آینده نگری هرچه تمامتر و به منظورکم کردن تعداد سربازان دشمنان احتمالی آینده، به زودی بمب های دی اکسید کربنی تولید خواهیم کرد! 

تبلیغ هود: با جذب تمام دی اکسید کربن موجود در فضای خانه، شما را جهت پسردار شدن، یاری خواهیم کرد. هم اکنون نیازمند یاریمان هستید!

یک فعال محیط زیست: حقتونه است! چقدر گفتیم کمتر ماشین وارد کنید؟ به فکرآلودگی هوا و فاضلاب ها و بازیافت زباله ها باشید؟ چقدر گفتیم نسل خیلی ازگونه های جانوری و گیاهی دارد منقرض می شود؟ حالا خودتان هم دختردار می شوید و اسم و نسلتان منقرض می شود! تازه دخترانتان هم به خاطر کمبود پسر بی شوهر می مانند و نمی توانید حتی نوه هایتان را ببینید!

جامعه پسران خوشگذران: بدین وسیله ازهرگونه کوتاهی و پشت گوش انداختن مسوولان مربوطه در امر کاهش آلودگی محیط زیست به شدت تشکر و حمایت می کنیم! خودمان هم یک چیزی میدونستیم که از ۱۰سالگی سیگاری شدیم!! فکر عیش دوران بیست سی سالگی مون بودیم





ارسال توسط سورنا

بنام خدا


پنج سنت بسیار خنده دار ، عجیب و غریب آفریقایی !!


آدم دزدی و ازدواج!
قبیله ای به نام «لاتووکا» (Latwoka) در سودان رسم بسیار عجیبی برای ازدواج دارند. اگر پسری قصد ازدواج با دختری را داشته باشد او را می‌دزدد!  پس از دزدیدن دختر بزرگان فامیل پسر نزد پدر دختر رفته و از او درخواست کمک به دخترش را می‌کنند.

اگر پدر دختر با ازدواج موافق بود، به عنوان نشانه موافقتش آن پسر را کتک می‌زند! و اگر موافق نبود پسر دزد به زور با دخترش ازدواج می‌کند! من فکر می‌کنم همه دخترها به خاطر اینکه در «لاتووکا» به دنیا نیامده اند باید خدا را شکر کنند.

رسم «شارو» (Sharo)
به نظر من رسم «شارو» یکی از احمقانه ترین و غیرانسانی‌ترین رسومی‌ است که کسی می‌تواند انجام دهد. بعضی از مردم مالی، نیجریه و کامرون پسری که به سن ازدواج رسیده و قصد زن گرفتن دارد را در انظار مردم کتک می‌زنند.

یک فرد قلدر پسر را کتک می‌زند و این پسر جوان مجبور است علائم درد و رنج خود را پنهان کند. اگر او بتواند با موفقیت کتک‌ها را تحمل کند پس تبدیل به مرد شده است و اگر شکست بخورد نمی‌تواند همسری اختیار کند! تعداد بسیار زیادی از پسرها درحین ثابت کردن مردانگی شان جان خود را از دست داده اند.

سنت «چووا» (Chewa)
آیین زشت دیگری به نام «چووا» در میان مردم «چووا» از آفریقا شهرت دارد. طبق این سنت وقتی کسی که اهل «چووا» است می‌میرد، بستگانش جسد او را به محل ترسناکی می‌برند، چاقویی برداشته و گلویش را می‌برند. سپس از محل برش آب را با فشار به درون شکمش سرازیر می‌کنند تا همه کثیفی‌های بدن بیرون بیاید (از مقعد) آنها زمانی کار را متوقف می‌کنند که آب تمیز از بدن بیرون بیاید!

مراسم Khweta
یکی دیگر از رسومی‌ که مربوط به پسران می‌شود، در زمانی که آنها قصد ازدواج کردن دارند و باید مردانگی خود را ثابت کنند. در مراسم Khweta پسران بالغ را در فصل زمستان در جایی منزل داده و آنها را ختنه کرده در همین حین آنها باید کارهای سخت و کشنده ای را انجام دهند مثل رقصیدن‌های مداوم... که اغلب این کارهای سخت منجر به مرگ پسران می‌شود.

سنت «لوبولا» Lobola
«لوبولا» سنت دیگری است که به ازدواج مربوط می‌شود. اگر عروس یا داماد با این سنت موافق نباشند خانواده‌هایشان آنها را تنبیه می‌کنند. طبق این رسم میان خانواده عروس و داماد مذاکره ای صورت می‌گیرد و در مورد قیمتی صحبت می‌کنند که داماد باید برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش بپردازد.

اغلب این مذاکره پیچیده می‌شود و دو خانواده سندی را امضا می‌کنند و تعهد می‌دهند به آن عمل کنند. مثلا اگر دو خانواده نزدیک یکدیگر زندگی کنند نباید تلفنی اقدام به این کار کنند یا ملاقات کوتاهی داشته باشند بلکه باید حضوری ملاقات کرده و مذاکره حتما در نوشته ای ذکر شود.

آنها اعتقاد دارند اگرچه یک خانواده ممکن است سال‌ها یکدیگر را بشناسند اما در مورد رسم «لوبولا» نظر یکدیگر را نمی‌دانند. به عبارت دیگر آنها همدیگر را در زمینه تعهد و وفاداری و تقدس ازدواج نمی‌شناسند.





ارسال توسط سورنا

بنام خدا


 

افشای قرارداد ترکمانچای ارزی با چین

 افشای قرارداد ترکمانچای ارزی با چین

  تهران-خبرگزاری ایران نیوز24:سرانجام پس از گذشت سه سال، جزئیات یکی از زیان بار ترین قراردادهای اقتصادی پس از انقلاب با کشور چین برملا شد.

   به گزارش خبرگزاری ایران نیوز24،سه سال پیش مطابق با یک قرار داد عجیب، دولت ایران درآمد حاصل از فروش نفت را نزد دولت چین در اختیار این کشور می گذارد تا به عنوان پشتوانه ال سی های خرید کالای چینی برای ایران استفاده گردد.
  بنابر این قرارداد، دولت چین علاوه بر آن که پول خرید نفت ایران را نزد خود نگه می دارد ، مدیریت این پول را نیز به عهده دارد و خود این پول را به ارزهای مختلف می تواند تبدیل کند.
   یکی از نکات جالب و البته تاسف بار در این قرارداد، این بوده است که دولت چین ، هیچ گونه تعهدی نسبت به نتیجه اقدام خود ندارد و اگر به خاطر اشتباه سهوی یا عمدی دولت چین بخشی از سود یا اصل پول ایران با نوسانات نرخهای ارز از بین برود، مسئولیت آن بر عهده ایران است.
   اما ترکمانچای بودن این قرارداد به اینجا ختم نشده و دیگر مفاد قرارداد عجیب تر است؛ از جمله اینکه دولت چین برای افتتاح ال سی یا فروش نسیه کالا به ایران، در حالی که پول نقد ایران به عنوان پشتوانه در اختیار آن است، اقدام به دریافت بیمه از ایران می کند که امری عجیب و کم سابقه در بانکداری جهان است.
  این موضوع به این معناست که فروشنده در حالی که مبلغی بسیار بیشتر از پول کالا به صورت نقد در اختیار دارد، اقدام به کشیدن درصد قابل توجهی بر روی مبلغ کالا به عنوان حق بیمه یا هزینه ریسک کرده که این مبلغ در سالهای قبل 4 درصد بوده و احتمالا در شرایط فعلی به دو برابر این رقم افزایش یافته است که در مقیاس کلی میلیاردها دلار می شود.
   محور سوم این قرارداد ترکمانچای، عدم استفاده کامل ایران از انبوه سرمایه کشور است که نزد چین سرمایه گذاری شده است و گفته می شود این رقم در حال حاضر از مرز 25 میلیارد دلار گذشته است.
  به بیان دیگر، 25 میلیارد دلار از سرمایه کشور طبق این قرارداد در اختیار دولت چین می باشد، اما به جای پرداخت سود به ایران، از ایران مبالغ سنگینی به عنوان بیمه و ریسک دریافت می شود.
  برای مشخص شدن ابعاد زیان کشور از محل این قرارداد، تنها به ذکر این نکته بسنده می کنیم که اگر این مبلغ هنگفت به جای سپرده گذاری نزد برادران چینی به خرید طلا اختصاص یافته بود، طی این مدت ارزش آن چندین برابر شده بود و علاوه بر آنکه اصل 25 میلیارد دلار موجود بود، حدود 50 میلیارد دلار دیگر که یارانه دو سال مردم است، سود عاید ایران شده بود.
   هرچند مطابق قانون امکان افزایش محورهای سوال از رئیس جمهور نیست، نمایندگان سوال کننده از احمدی نژاد در حاشیه سوالات خود به این موضوع هم اشاره ای کلی کنند، به ویژه که یکی از سوالات مربوط به عدم پرداخت بودجه مصوب مترو از ذخیره ارزی است که مسوولان دولتی خالی بودن این صندوق را بهانه می کردند و اینک برخی زمینه های آن روشن شده است.





ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

 

پیش از ازدواج


پسر: سرانجام موقعش شد. خیلی انتظار کشیدم.
دختر: می‌خوای از پیشت برم؟
پسر: حتی فکرشم نکن!
دختر: دوسم داری؟
پسر: البته! هر روز بیشتر از دیروز!
دختر: تا حالا بهم خیانت کردی؟
پسر: نه! برای چی می‌پرسی؟
دختر: منو می‌بوسی؟
پسر: معلومه! هر موقع که بتونم.
دختر: منو می‌زنی؟
پسر: دیوونه شدی؟ من همچین آدمی‌ام؟!
دختر: می‌تونم بهت اعتماد کنم؟!
پسر: بله.
دختر: عزیزم!
-
-
-

پس از ازدواج
-
-
-
کاری نداره! از پایین به بالا بخون!





تاريخ : سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:پس از ازدواج,پیش از ازدواج,دوسم,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 


معانی تازه چند کلمه

سطل آشغال :

وسیله ای ا ست موجود در خیابان ها جهت ریختن زباله در اطراف آنها !

مدرک تحصیلی :

کاغذی مستطیل شکل، در ابعاد مختلف که بسته به مقطع ، قیمتش فرق می کند !

اوراقچی :

تنها موجودی که زنها را بهترین رانندگان جهان می داند !

حراج :

اصطلاحی است که در آن به قیمت اصلی کالا درصدی اضافه کرده و با ماژیک قرمز روی آن خط زده و قیمت اصلی کالا را در زیرش درج می کنند …!

رئیس :

فردی که وقتی شما دیر به سر کار می روید خیلی زود می آید و زمانی که شما زود به اداره می روید یا دیر می آید و یا مرخصی است …!

بزرگراه :

نوعی پیست رالی به همراه یادگیری به روز ترین فحش های 2012 !

شب امتحان :

شب التماس به درگاه خداوند !

شب توبه !

البته مجموعه برگه های کمک آموزشی (تقلب) هم بد نیست.

تحقیق :

Copy & Pasteکردن مقالات اینترنتی !

بیرون هم که پروژه می فروشن …
۲۰ تا ۳۰ هزار تومن هلو !


گارانتی :

یک نام صرفا زیبا و خوش تلفظ که تنها کابرد آن در هنگام خرید است !

 

 

----------------------------------------------------------------------------

 

 

ازدواج آقــــایــــان ! ...

 

 



پیش از ازدواج : خوابیدن تا لنگ ظهر
پس از ازدواج : بیدار شدن زودتر از خورشید
نتیجه اخلاقی : سحر خیز شدن

 

 

 

  پیش از ازدواج : رفتن به سفر بی اجازه
پس از ازدواج : رفتن به حیاط با اجازه
نتیجه اخلاقی : معتبر شدن 

 

پیش از ازدواج : خوردن بهترین غذاها بی منت
پس از ازدواج : خوردن غذا های سوخته با منت
نتیجه اخلاقی : تقویت معده

 

 

پیش از ازدواج : استراحت مطلق بی جر و بحث
پس از ازدواج : کار کردن در شرایط سخت
نتیجه اخلاقی : ورزیده شدن

پیش از ازدواج : دید و بازدید از اماکن تفریحی
پس از ازدواج : سر زدن به فامیل خانوم
نتیجه اخلاقی : صله رحم

پیش از ازدواج : آموزش گیتار و سنتور و غیره
پس از ازدواج : آموزش بچه داری و شستن ظرف
نتیجه اخلاقی : همدردی با مردها

پیش از ازدواج : گرفتن پول تو جیبی از پاپا
پس از ازدواج : دادن کل حقوق به خانوم
نتیجه اخلاقی : مستقل شدن

پیش از ازدواج : ایستادن در صف سینما و استخر
پس از ازدواج : ایستادن در صف شیر و گوشت
نتیجه اخلاقی : آموزش ایستادگی

پیش از ازدواج : رفتن به سفرهای هفتگی
پس از ازدواج : در حسرت رفتن به پارک سر کوچه
نتیجه اخلاقی : امنیت کامل.





تاريخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:طنزنامه,طنز نامه,سطل آشغال,اوراقچی,لنگ ظهر,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

  فقط در سریال های ایرانیه که آدم خوباش فقیرند و پر از اعتقاد و آدم بداش پولدارند و دزدند و به هیچ وجه آدم ها نمی تونند هر دو خصلت را داشته باشند

 
فقط یک خواننده زن ایرانی، این نبوغ رو داره که با لباس شب بتونه تو کوه و کمر آواز بخونه

 
فقط یک پسر ایرانیه که پس از ازدواجش تازه بیاد دوران شیرخوارگیش میوفته و به مادرش وابسته میشه

 
فقط یک فروشنده ایرانیه که اگه وارد فروشگاه بشی و مثلا یک پیراهن را ازش بخوای بیاره تا پرو کنی میگه "اگه میخری بیارمش"

 
فقط در ایرانه که پس از یک تصادف ساده ممکنه قتل اتفاق بیوفته

 
فقط خانمهای ایرانی هستند که دچار عارضه پوستی هستند و رنگ پوست صورت با گردنشون 6 درجه فرق میکنه

 
فقط در ایرانه که داشتن زن با 7،8 تا دوست دختر امری اجتناب ناپذیره

 
فقط در عروسی ایرانیه که تعداد بچه ها از تمام میهمان ها و خدمه بیشتره

 
فقط یک مرد ایرانیه که مامانش رو بیشتر از زنش دوست داره

 
فقط در رستوران ایرانیه که تو بجای معاشرت با کسایی که باهاشون اومدی، بر و بر میز روبروت رو نگاه میکنی

 
فقط یک خانم ایرانیه که توی /س/و/پ/ر/ مارکت، سلمونی، مهمونی، صف مرغ و تخم مرغ، کفش پاشنه 25 سانتی میپوشه

 
فقط در ایرانه که توی مهمونی، آدمها بجای معاشرت کردن و شاد بودن فقط به دنبال ایراد گرفتن و سوژه کردن هستند!
 
 
فقط در ایرانه که تا یه مهمون خارجی میاد زود دور و برش جمع می شن و می پرسن اجاره خونه اون ور آب چقدره؟

 
فقط یک پدر بیچاره ایرانیه که مجبوره خرج بچه هاشو تا زنده است بده بعد هم بگن بیچاره سنی نداشت سکته کرد!

 
فقط در ایرانه که ابروی دختراش 6 خط بالاتره

 
فقط در ایران پس از طلاق، زنه فاسد بوده و مرده دیوانه!
 
 
  فقط یه دختر ایرانی این استعداد رو داره که توی گرمای تابستون چکمه بپوشه و توی سرمای زمستون صندل

 
فقط یک ایرانیه که توی رستوران پس از خوردن غذاش درخواست ظرف یکبار مصرف میده تا 2 لقمه باقیمونده غذاشو ببره خونه چون فکر میکنه پولداده

 
فقط یک ایرانیه که تو رستوران سالاد را شخم میزنه و پیش از اینکه غذا رو براش بیارن سیر میشه

 
فقط یک پدر و مادر ایرانی هستند که چه بچشون 4 سال داشته باشه چه 40 بازم این اجازه را دارن که حتی به آب خوردن بچشون نظارت کامل داشته باشن

 
فقط ایرانی ها هستند که معتقدن که هنر، فقط و فقط نزد خودشونه

 
فقط ایرانی ها هستند که در فرودگاه ها یه 40/50 کیلو اضافه بار دارن

 
فقط یک خانم ایرانی میتونه که در یک استخر هتل 5 ستاره با گن و لباس زیر بیاد تو آب چون فکر میکنه هر گردی گردوست

 
فقط ایرانیها هستند که باز هم در رستوران همون هتل دوربین بدست از غذا و همه توریستهای دیگه در حال خوردن غذا بدون اجازه فیلم میگیره تا به همه بگه من کجا بودم

 
فقط در اداره های دولتی ایرانه که هیچ وقت حق با مشتری نیست و هر یک از کارکنان خود مدیر کل آن اداره هستند و در ضمن به نشانه خاکی بودن کفشهاشونو زیر میز پارک میکنند و با دمپایی در اداره ميچرخه.

 
فقط در اداره های دولتی ایرانه که امکان داره پرونده های شما گم بشه.

 
فقط در ایرانه که پسر به پسر تیکه میندازه تا پیش دوست دخترش کلاس بزاره!

 
فقط یک ایرانی
هست که پیش از یاد گرفتن کامپیوتر، می تونه فیلتر رو دور بزنه!





ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 




تاريخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:کودک بامزه,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

 

روزنامه ها:" ازدواج باعث افزایش طول عمر در مردان می شود."
ـ زن=آب حیات!
 

***

روزنامه ها:" مردان متاهل کمتر دچار بیماری های مختلف روحی و جسمی می شوند."
- زن= نوشدارو! ( مواظب باشید پس از مرگ سهراب نباشد!!)
 
***

دکترپوست:" ازدواج و بچه دارشدن باعث بهبود جوشهای غرورجوانی می شود."
ـ ازدواج= کپسول روآکوتان و کرم
Rock مجانی!! ( که باید خداد تومان پولشان را بدهید!)

***

رییس جمهور:" با فرزند کمتر مخالفم."
- ازدواج: مشت محکمی به دهان استکبار!

***

روزنامه ها:" افراد متاهل انگیزه بیشتری برای کسب موفقیت پیدا می کنند."
ازدواج= نردبان موفقیت!

***

آمار:" ازدواج از درصدابتلای زنان به بعضی از انواع سرطان می کاهد."
- واکسن سرطان کشف شد!!

***

رییس جمهور:" کشور ما ظرفیت ۱۲۰ میلیون نفر جمعیت را دارد."
- ازدواج= استفاده بهینه از ظرفیت کشور!

***

روزنامه ها:" افراد متاهل کمتر بزهکار می شوند."
- ازدواج= کانون اصلاح و تربیت!

***

 راستی چرا ازدواج نمی کنید؟؟؟





ارسال توسط سورنا

بنام خدا


 

روان شــناسی روز تولــــد
 

http://www.mordab-group.ir/upload/00ec7907932d2baa837c7bcbbfea6139.jpg

 

  روان شناسان شخصیتی براین عقیده اند که شماره تولد، شما را از آن چیزی که می خواهید باشید دور نمی کند، بلکه مانند رنگی است که نوع آن و زیبایی اش برای افراد مختلف متفاوت است.
  به مثال زیر توجه کنید :
  فرض می کنیم که شما متولد 29 اردیبهشت 1364 هستید.اردیبهشت ماه دوم (2) سال است پس :

9=1+8=18=5+9+3+1=1395=1364+2+29

 شماره تولد 9 است و اکنون می توانید آنچه راکه مربوط به این شماره است با خود مطابقت دهید.

  تفسیر اعداد:

1- خالق و مبتکر:
  'یک' ها پایه و اساس زندگی هستند. همیشه عقاید جدید و بدیع دارند و این حالت در آنها طبیعی است. همیشه دوست دارند تمامی کارها و مسائل بر حول محوری که آنها می گویند و تعیین می کنند در گردش باشد و چون مبتکر هستند، گاهی خود خواه می شوند. با این حال 'یک' ها بشدت صادق و وفادارند و به خوبی مهارتهای سیاسی را یاد میگیرند . همیشه دوست دارند حرف اول را بزنند و غالبا رهبر و فرمانده هستند، چون عاشق این هستند که 'بهترین' باشند . در استخدام خود بودن و برای خود کار کردن بزرگترین کمک به آنهاست ولی باید یاد بگیرند عقاید دیگران ممکن است بهتر باشد و باید با رویی باز آنها را نیز بشنوند.

2- پیام آور صلح :
  'دو' ها سیاستمدار به دنیا می آیند ! از نیاز دیگران خبر دارند و غالبا پیش از دیگران به آنها فکر می کنند . اصلا تنهایی را دوست ندارند . دوستی و همراهی با دیگران برایشان بسیار مهم است و می تواند آنها را به موفقیت در زندگی رهنمون سازد. اما از طرف دیگر ، چنانچه در دوستی با کسی احساس ناراحتی کنند ترجیح می دهند تنها باشند.از آنجایی که ذاتا خجالتی هستند باید در تقویت اعتماد به نفس خود تلاش کنند و با استفاده از لحظه ها و فرصت ها آنها را از دست ندهند.

3- قلب تپنده زندگی :
  ' سه ' ها ایده آلیست هستند، بسیار فعال،اجتماعی،جذاب،رمانتیک وبسیار بردبار و پر تحمل .خیلی کارها را با هم شروع می کنند اما همه آنها را پیگیری نمی کنند. دوست دارند که دیگران شاد باشند و برای این کار تمام تلاش خود رابه کار می گیرند. بسیار محبوب اجتماعی و ایده آلیست هستند اما باید یاد بگیرند که دنیا را از دید واقعگرایایه تری هم ببینند.

4- محافظه کار :
  'چهار' ها بسیار حساس و سنتی هستند. آنها عاشق کارهای روزمره، روتین و پیرو نظم و انضباط هستند و تنها زمانی وارد عمل می شوند که دقیقا بدانند چه کاری باید انجام دهند. به سختی کار و تلاش می کنند. عاشق طبیعت و محیط خارج از خانه هستند. بسیار مقاوم و با پشتکار هستند. اما باید یاد بگیرند که انعطاف پذیری بیشتری داشته و با خود مهربانتر باشند.

5- ناهماهنگ با جماعت :
  'پنج' ها جهانگرد هستند و کنجکاوی ذاتی، خطر پذیری و اشتیاق سیری ناپذیر آنها به جهان هستی و دیدن محیط اطراف خود،غالبا برایشان درد سر ساز می شود. آنها عاشق تنوع هستند ودوست ندارند مانند درخت در یک جا ثابت بمانند. تمام دنیا مدرسه آنهاست و در هر موقعیتی به دنبال یادگیری هستند. سوالات آنها هرگز تمام نمی شود. آنها به خوبی یاد گرفته اند که قبل از اقدام به عمل، تمامی جوانب کار را سنجیده و مطمئن شوند که پیش از نتیجه گیری ،تمامی حقایق را مد نظر قرار داده اند.

6- رمانتیک و احساساتی :
  ' شش' ها ایده آلیست هستند و زمانی خوشحال می شوند که احساس مفید بودن کنند. یک رابطه خانوادگی بسیار محکم برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اعمالشان بر تصمیم گیری هایشان موثر است و آنها حس غریب برای مراقبت از دیگران و کمک به آنها دارند. بسیار وفادار و صادق بوده و معلمان بزرگی می شوند. عاشق هنرو موسیقی هستند. دوستانی صادق و در دوستی ثابت قدم هستند.'شش' ها باید بین چیزهایی که می توانند آنها را تغییر دهند و چیزهایی که نمی توانند، تفاوت قائل شوند.

7- عاقل و خردمند :
  'هفت' ها جستجو گر هستند. آنها همیشه به دنبال اطلاعات پنهان و مخفی بوده و به سختی اطلاعات به دست آمده را با ارزش حقیقی آن می پذیرند.احساسات هیچ ارتباطی با تصمیم گیری های آنها ندارد. با اینکه در مورد همه چیز در زندگی سوال می کنند اما دوست ندارند مورد پرسش واقع شوند و هیچگاه کاری را ابتدا به ساکن با سرعت شروع نمی کنند و شعارآنها این است که به آرامی می توان مسابقه را برد. آنها فیلسوفهای آینده هستند؛ طالبان علم که به هر چه می خواهند می رسند و سوال بی جوابی ندارند . مرموز هستند و در دنیای خودشان زندگی می کنند و باید یاد بگیرند در این دنیا چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی نه!

8- آدم کله گنده :
  'هشت ' ها حلال مشکلات هستند. اساسی و حرفه ای سراغ مشکل رفته و آن را حل می کنند. قضاوتی درست دارند و بسیار مصمم هستندو طرحهاو نقشه های بزرگی دارند و دوست دارند زندگی خوبی داشته باشند. مسوولیت افراد را بر عهده می گیرند و مردم را با هدف خاص خود می بینند. با شرایط ویژه ای این امکان رابه وجود می آورند که دیگران همیشه آنها را رئیس ببینند.

9- اجرا کننده و بازیگر :
  'نه ' ها ذاتا هنرمند هستند . بسیار دلسوز دیگران و بخشنده بوده و آخرین پول جیب خود را نیز برای کمک به دیگران خرج میکنند . با جذابیت ذاتی شان اصلا در دوست یابی مشکلی ندارند و هیچ ** برای آنها فرد غریبه ای به حساب نمی آید.در حالات مختلف شخصیت های متفاوتی از خود بروز می دهند و برای افرادی که اطرافشان هستند شناخت این افراد کمی دشوار به نظر می رسد . آنها شبیه بازیگرانی هستند که در موقعیت های مختلف رفتارهای متفاوتی نشان می دهند. افرادی خوش شانس هستند اما خیلی وقتها از آینده خود بیمناک و نسبت به آن هراسان هستند. آنها برای موفقیت باید به یک دوستی و عشق دو جانبه که می تواند مکملشان در زندگی باشد دست یابند.





ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

زن، چراغ خانه است

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

می گویند زن، چراغ خانه است.
اما
لابد شنیده اید که در همین راستا، بعضی ها طرفدار "چلچراغ" شده اند
و بعضی ها هم تمایل به "صرفه جویی در مصرف برق" دارند!

با این حساب می شود این تعاریف را نیز ارائه داد:

دوست دختر:
چراغ گرد سوز! (در بلاد کفر، آن را GF می گویند. تحقیقات نشان داده این لغت، مخفف عبارت Gerdsooz Fitile (فتیله گردسوز) می باشد که در شرایط اضطراری، روشنایی اندکی می افروزد و خاموش شدنش سه سوته است و یک فوته!)

معشوق:
لامپ مهتابی! (در راستای رمانتیک بودن قضیه!)

همسر موقت:
لامپ کم مصرف!

همسر دائم:
همان چراغ خانه

همسر مطلقه:
لامپ سوخته!

همسر ایده آل:
چراغ جادو! (هردو افسانه اند!)

و اما شعر مرتبط:
با غول چراغ، آرزویی بکنید
از او طلب فرشته خویی بکنید
یک دانه بس است زن، مگر نشنیدید
خواهشا" در مصرف برق صرفه جویی بکنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org





ارسال توسط سورنا

وقتی که ...


وقتی که قلب‌هایمان‌ كوچکتر از غصه‌هایمان‌ میشود،
وقتی نمیتوانیم‌
اشک هایمان ‌را پشت‌ پلک هایمان‌ پنهان كنیم‌
و
بغض هایمان ‌پشت‌ سر هم‌ میشكند ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 6 اسفند 1390برچسب:پلک,مستجاب,,
ارسال توسط سورنا


ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:طلا,گل,گل زار,طلا گلزار,,
ارسال توسط سورنا
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 




تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:عکس متحرک,کلاه قرمز,کلاه قرمزی,,
ارسال توسط سورنا

 

خلاصه تصاویر تست مانکن زیر از ایران خودرو لو رفته جالب است … rolling on the floor


ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:مانکن,مانکن تست,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

خب دست نزن!!
 
15254083749812714511.jpg
 
 علی پهلوان، خواننده گروه موسیقی آریان،در کنسرتی که به همراه گروه برای ایرانیان مقیم لندن به منظور جمع آوری کمک برای مردم آفریقا داشتند،در میان اجرا از همه تماشاچیان خواست که سکوت محض برقرار کنند. سپس در حالیکه در سکوت کامل سالن دستهایش را با ریتمی آرام ولی پیوسته به هم می کوفت، برای این که مردم را متوجه عمق فاجعه گرسنگی در آفریقا کند، خطاب به تماشاچیان گفت: « هربار که من دستهام رو به هم می کوبم،  کودکی در افریقا می‌میره »
 از ردیف جلوی تماشاچیان، صدایی با لهجه غلیظ ترکی سکوت را شکست: «خب دست نزن پدر سگ! »




ارسال توسط سورنا

بنام خدا



 سرشماری در شهرهای مختلف    بي منظوره ها


  قم
-
سلام حاج آقا
-
سلام علیکم و رحمه الله و برکات برادر . خسته نباشید . خدا قوت ان شاالله . الله اکبر.
-
ببخشید حاج آقا شما چند تا فرزند دارید؟
-
بسم الله الرحمن رحیم ..... دو تا , یه دختر یه پسر
-
شغل
-
مداحی . نوحه خونی . فروش البسه روحانیون و طلبه ها . مدیریت خانه عفاف.
-
تعداد همسر ؟
- 55
تا
-
بله!؟!؟!؟!؟!؟!؟! ببخشید بچه هاتون زن زاییدن یا زناتون بچه زاییدن؟!
- 54
تا صیغه یک نفر هم نکاح.
-
صحیح .
-
وقت نمازه برادر امری با من نیست؟
-
نه متشکرم
والسلام علیکم و رحمه الله و برکات
-------------------

اصفهان
-
سلام
-
سلام دادا
-
شما چند تا فرزند دارید؟
-
سی و سه تا
-
چند تا دختر چند تا پسر ؟
-
همش پسرس دادا
-
تحصیلات؟
-
دکترای متالوژی گرایش ذوب آهن .
-
شغل؟
-
برج ساز .
-
وسیله نقلیه دارید؟
-
بله . یه ژیان دارم
------------------------
زاهدان
-
سلام
-
شلام
-
شما چند تا فرزند دارید؟
-
شی و هفتا داشتم الان شه تاش مونده!
-
جان!؟!؟!؟ منظورتون چیه!؟!؟؟!
-
شی تاشون تو درگیری با نیرو انتظامی کشته شدن!
-
متاسفم . حالا باقیمانده چندتا دختر و چند تا پسر؟
-
شه تا دختر
-
شغل ؟
-
مامور نیروی انتظامی . شتاد مبارزه با مواد مخدر
-
بسیار عالی!!!
----------------------
 

خوزستان – عرب


-
سلام
-
السلام علیک!
-
شما چند تا فرزند دارید؟
-
خمسه عشره واحد (51 عدد)
-
چند تا دختر چند تا پسر!؟
-
اربعه عشره ذکور(40 تا پسر) آمار دخترام هم به تو لامربوط !!!!
-
متشکرم!!! خدانگهدار
-
فی امان الله
-----------------------
شیراز
-
سلام
-
سلام کاکو
-
شما چند تا فرزند دارید؟
-
سه تا کاکو
-
تعداد دختر و پسر ؟
-
سه تاش دختره کاکو
-
شغلتون ؟
-
لوازم آرایشی بهداشتی میفروشم کاکو.
-
در آمد متوسط ماهانه؟
- 15
میلیون تومن در ماه کاکو.
-
ببخشید شما خلبان هستید یا کاسب!!!!!؟؟؟؟
-
نه جون کاکو من کاسب لوازم آرایشی هسم
-------------------------------
جنوب تهران
- سلام
-
کرتیم
-
شما چند تا فرزند دارید؟
- 4
تا دختر 6 پسر جمعا 12 تا .
-
شغل
-
فروش بیل و کلنگ یه باشگاه بدنسازی هم دارم !
-
تحصیلات ؟
-
سیکلم
-
متشکرم
-
زد زیاد
-------------------------


آبادان
- سلام
-
سلام ولک
-
شما چند تا فرزند دارید؟
-
به تو چه کوکا!!!
-
ای بابا ! آقا من مامور آمار هستم!
-
خو کوکا منم مامورم !
-
کارتتون لطفا
-
خودت کارتت لطفا!!
-
آقا اصلا شما بچه داری!؟!؟
-
نه کوکا تموم کردیم!
-
آقا یه جواب درست حسابی بدین
-
باشه ولک بپرس
چند تا بچه داری ؟
اونش دیگه به تو مربوط نیست ولک
--------------------------------------
قزوین
- سلام
-
به به سلاااام پیسر گلم؛ بیفرما تو
-
خیلی ممنون - شما چند تا بچه دارین
-
حالا چرا دم در، بیفرما تو کسی خونه نیست
-
نه مزاحم نمیشم، فقط بگین چند تا بچه دارین
-
چرا نمیائی تو خودت بشماری، تعارف میکونی ها
-
نه متشکرم در حین انجام وظیفه هستم
- 6
تا
-
چندتا پسر چند تا دختر
-
حالا میومدی تو یه چائی میخوردیم
-
خیلی ممنون
-
همش پیسره
-
متشکرم - فعلا خدافظ
-
بند کفشت بازه مهندس
-
باشه سر کوچه میبندم
------------------------------------------------
اردبیل
- سلام
-
نه منه ؟ (چی کار داری)
-
سرشماري اوچون گلميشم (برای سر شماری اومدم)
-
ها !
-
سرشماری، آمارگیری، چند تا سوال دارم
-
خودیش خونه نیست
-
شما چندتا بچه دارین ؟
-
سنه نه ؟ (به تو چه مربوطه)
-
سرشماری ماموريم (مامور سرشماریم)
-
كپك اوغلی ايت جهنمه بلی نن ور رام پخون چيخار (گم شو پدرسگ تا با بیل نکشتمت(
-
چرا حول میدی ؟ دارم میرم خوب
- ......





تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:سرشماری,سرشماری در ایران,قم,,
ارسال توسط سورنا


ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:به سلامتی,مداد,مدادپاک کن,,
ارسال توسط سورنا
ارسال توسط سورنا


ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:شوهر,شوهران,شوهران برگزیده,بلژیک,,
ارسال توسط سورنا

 

بنام خدا

 

دیگه رسماً... رو لو لو برد
 
  
بریده شدن ... مانکن ها بدستور نیروی انتظامی
 
http://www.tizrap.com/1/files/268559_185787388146833_154422454616660_565768_2980607_n.jpg




تاريخ : سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:ممه,لولو,ممه رو لولو برد,مانکن,نیروی انتظامی,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا



نامه ی شرکت ایران خودرو که بزرگترین تولید کننده خودرو در خاور میانه هست!
 
 




تاريخ : دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:شرکت ایران خودرو,ایران خودرو,,
ارسال توسط سورنا

 

بنام خدا

 

آقاین حواسشون رو جمع کنن در ساعت مختلف که به خانه برسند!

 چه چیزهایی انتظارشون رو می کشه !!!

http://iranroshan.com/uploads/1362544483.jpg





تاريخ : دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:آقایان,آقایون,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

دانلود تقویم 1391 - بسته طبیعت

 

رمز فایل فشرده : www.lastsecond.ir





تاريخ : شنبه 15 بهمن 1390برچسب:تقویم 1391,تقویم 91,,
ارسال توسط سورنا

بنام خدا

 

اندکی فکر کن ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

به آنهایی فکر کن که هیچگاه فرصت آخرین نگاه و خداحافظی را نیافتند.

به آنهایی فکر کن که در حال خروج از خانه گفتند :
"روز خوبی داشته باشی"، و هرگز روزشان شب نشد.

به بچه هایی فکر کن که گفتند :
"مامان زود برگرد"، و اکنون نشسته اند و هنوز انتظار می کشند.

به دوستانی فکر کن که دیگر فرصتی برای در آغوش کشیدن یکدیگر ندارند
و ای کاش زودتر این موضوع را می دانستند.

به افرادی فکر کن که بر سر موضوعات پوچ و احمقانه رو به روی هم می ایستند
و سپس "غرور" شان مانع از "عذر خواهی" می شود،
و حالا دیگر حتی روزنه ای هم برای بازگشت وجود ندارد.

من برای تمام رفتگانی که بدون داشتن اثر و نشانه ای از مرگ،
ناغافل و ناگهانی چشم از جهان فرو بستند،
سوگواری می کنم.

من برای تمام بازماندگانی که غمگین نشسته اند و هرگز نمی دانستند که :
آن آخرین لبخند گرمی است که به روی هم می زنند،
و اکنون دلتنگ رفتگان خود نشسته اند،
گریه می کنم.

به افراد دور و بر خود فکر کنید ...

کسانی که بیش از همه دوستشان دارید،
فرصت را برای طلب "بخشش" مغتنم شمارید،
در مورد هر کسی که در حقش مرتکب اشتباهی شده اید.

قدر لحظات خود را بدانید.

حتی یک ثانیه را با فرض بر این که آنها خودشان از دل شما خبر دارند از دست ندهید؛
زیرا اگر دیگر آنها نباشند،
برای اظهار ندامت خیلی دیر خواهد بود !

"دیروز"
گذشته است؛

و

"آینده"
ممکن است هرگز وجود نداشته باشد.

لحظه
"حال" را دریاب
چون تنها فرصتی است که برای رسیدگی و مراقبت از عزیزانت داری.


اندکی فکر کن ...





تاريخ : شنبه 10 دی 1390برچسب:اندک,اندکی,اندکی فکر,سوگوار,سوگواری,,
ارسال توسط سورنا
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی